Hätsk diskussion

Under sista halvtimmen på jobbet blossade återigen en diskussion angående en villkorsfråga upp. Jag och en kollega försökte komma fram till något i sammanhanget i förra veckan men blev avbrutna av ett telefonsamtal. När nu en tredje kollega kom och frågade mig om ett snarlikt ärende kom funderingarna tillbaka.

Efter att ha frågat ytterligare ett par kollegor på gruppen kom vi till slut fram till det som både logiskt och minnesenligt sade mig vara det rätta svaret. Klart att jag är nöjd, dels för att jag hade rätt och dels för att jag kom ihåg rätt. Tänk om jag hade jobbat här sju månader och nio dagar utan att lära mig en sådan grundläggande detalj!

Baconi  1
Världen 0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback