Fredagsmail

På pendeltåget mot Märsta

En propert klädd ung man har pratat i mobilen hela resan. Plötsligt börjar han känna och klappa lite på byxfickorna som om han letar efter något. Han blir orolig och ser snart mer och mer panikslagen ut.
Mannen (till personen i andra änden): "-Vänta ett tag."
Mannen (högt, till övriga passagerare): "-Vart är min mobil?! Har någon sett min mobil?! Hjälp mig hitta den, snälla!"
Mannen börjar krypa runt på golvet, medan övriga passagerare betraktar honom med allt större skepsis men utan att säga något. Efter en liten stund rycker han till, tittar på luren i handen och för den mot örat.
Mannen (till personen i andra änden): "-Ja, hallå igen. Det var inget."


Kommentarer
Postat av: m.

hah, har faktiskt varit med om ngt liknande. att en kompis plötsligt säger att han tappat sin telefon, när han pratat med mig i den.. ehumm.. hoppas allt är bra med dig.(: kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback