Fjortrispoäng vs. vuxenpoäng

Sökte egentligen efter en bild men hittade dessa smålöjliga test av en slump. Men jag kunde inte låta bli! Jag är tydligen 15.7% fjortis.. Testet hittar ni här. Vuxen då? Nja..14.8%! Men däremot "borde" jag vara 27? Beror säkert på fast jobb, Icakort och bil. Aja, testet hittar ni här.

För övrigt har jag som vanligt utnyttjat googles bildsök. Hittills idag:
  

Slutligen måste jag verkligen uttrycka medlidande för de som var med i flygkraschen i Phuket. Samma resa som vi tänkt göra om drygt två månader, Bangkok - Phuket med inrikesflyg. Min extremt flygrädda resekompis hispade ur totalt direkt. Något förståeligt kanske, men ändå typiskt att det händer just den sträckan precis innan vi ska dit. Jag ser inte direkt fram mot bussresan på ett stort antal timmar istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback