Facebook blockat på jobbet

Dagens i-landsproblem. Jag har garvat ihjäl mej åt allas upprörda reaktioner, hehe.. Citerar här olika seriösa och oseriösa reaktioner från anonyma kollegor:

"FAAAAAN: Mitt liv är förstört....."
"Nu kommer jag inte sälja ett skit.. Bara raggar kunder där hela tiden. Det e därför jag har vänner på Face!"
"dom har stoppat sidan....cpföretag"
"SKIIIIIIIIIIIT! Men förnuftigt...."
"men va, skämtar dom? vad ska vi göra nu?"

"tror du inte att det var det första jag märkte när jag kom tillbaka från lunchen?"

"Va SKANDAL!!!!!!! jävla Fascister!!!"

Varför reta upp sig när det finns andra tidsfördriv när det är lugnt på telefon? Tips till ovan nämnda okunniga kollegor:
www.blogg.se -även andra bloggar än min egen
www.ebuddy.com -plus hotmail i allmänhet
tvmatchen.se -för att ha koll på allt
www.garaget.org -bilköpet känns nära!
sportbladet.se -mycket skit men en del värt att veta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback