Det roligaste..

..jag har sett på länge: http://www.hff.gu.se/student/film3/anna/film5.html

Sanna - "Vi skulle må bra av att ösa på lite, springa runt mer på scenen."
Emma - "Jag vill inte bli svettig..."
Klara - "Man kan ju inte gå runt om man står och sjunger..."
Sanna - "Jo men när jag sjunger verserna på "Broken Heart" då kan ni ju röra lite på er... Eller så kan nu ju hoppa så här bara!"
Klara - "Nej jag tänker inte tappa min gitarr!"
Sanna - "Du ska alltid vara så stilig!"
Klara - "Jag ska inte alltid vara så stilig!"
Sanna - "Men du är så rädd för att göra bort dig!"
Klara - "Men tappa gitarren är ju inte så smart..."

Kommentarer
Postat av: clarissa!

bacon, INTE okej.....!

2007-09-20 @ 15:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback