Dagens bravader

Först och främst måste jag hånskratta. Jag ringde Folksam idag åt en kund för att dubbelkolla en uppsägning. Först säger rösten "Välkommen till Folksam. Personen du söker går inte att nås för tillfället. För att komma till telefonist, tryck 9." Efter ett knapptryck och några sekunders väntan fortsätter rösten "Tack för ditt samtal, välkommen åter." Varpå samtalet avslutas. Pinsamma kollegor eller vad, bra service! Hahaha..

Internet gör att man kan få reda på vad som helst när som helst. Idag har jag gjort och tagit reda på en massa vettiga saker (observera ironin):
Förkovra förbättra, utveckla, göra framsteg, gå framåt, utveckla sig.
* En tjej i laget ser ut som Lena högst upp till höger.
* Såg en gammal fotbollskompis på Idol igår, hon gick vidare och klippet
      hittade jag på tv4.se/idol.

Tack vare dagens många små underhållningsfaktorer så tar jag återigen ledningen:
Baconi  3
Världen 2

Slutligen måste jag hylla googles bildsök! Har galet stor användning även av den, både på jobbet och privat. Exempel från dagens upptäckter:
   

Kommentarer
Postat av: frida

hahahahhaha lindor!!! fasen va skoj!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback