Bildbevis

Haha Axel Stödssons fotoalbum på Facebook bevisar det jag hela tiden hävdat - min oskuld. Det är inte hemma hos mig. Någon i laget borde få pris för galet rolig humor! Snacka om att spåra ur!

  
 


Bildtexterna från Facebook från vänster till höger:
"Som du ser är ja rätt nöjd med min nya tillvaro nu mamma Capitano!! Men de e klart, lite saknar jag dig."
"Ok, förlåt mamma, men det blev lite mycket av det goda..."
"Det finns många roliga aktiviteter här mamma Capitano... Just här prövar jag min klätterförmåga =) hur kul som helst!!"
"..och maten kan man inte heller klaga på... Väldigt goda munkar!!! Fast det är klart, jag saknar ju dina hemmagjorda kroketter, dina nygräddade grisfötter, inlaggda strömmingar, saltade gurkor, å framförallt dina uuunderbara isterband!!!"
Sista bilden används som presentationsbild. Respekt!


Kommentarer
Postat av: Skogen

Jag skrattar ihjäl mig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback