Veckan

Helgen kändes betydligt längre än vanligt eftersom vi slutade redan klockan 15 i fredags..
På lördagen såg jag en kompis innebandymatch. Det var väldigt roligt att se trots att dom förlorade, men nu när det börjar bli kallt ute kommer innebandysuget tillbaka igen som ett brev på posten.
Utgång på kvällen, vi besökte ett för mig okänt och nytt ställe -
Sticky Fingers. Det blev succé, bästa stället både folk- och musikmässigt sen jag kom till stan.

Efter välbehövligt lång sömn på söndagen tänkte vi över vårt pizzabeslut från kvällen innnan. Varför inte äta på underbara Max istället? Sagt och gjort, fyra hungriga och opigga brudar tog bilen till Allum. Vi hann även med lite shopping; jag köpte bl.a. mitt första par tighta jeans på två år. Ångest.

I måndags såg jag, efter ett intervallpass i ösregnet, senaste avsnittet av följetongen i CSI: The Miniature Killer. Galet spännande och fantastiskt medryckande.
Igår gick jag direkt till bion med två kompisar efter jobbet. Vi såg den senaste svenska filmen, Solstorm, med Micke P. Grym e han. Sen vill jag även uppmärksamma att Milan vann igår. Viktigt, nu hoppas jag innerligt på ett efterlängtat trendbrott i ligan.

Resten av veckan ser ut som följer:
- Besök hos min gamla skolkompis med familj ikväll.
- Tacos och tv-serier med brudarna imorgon.
- Oslo för att hälsa på mina närmaste vänner fredag-söndag.

Som ni ser är det mycket som händer nu - vilket resulterar i att tiden fram till semestern flyger fram..och jag klagar inte! Ge mig sol, shopping, avkoppling, lycka och värme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback