Ordning

I veckan har jag varit väldigt effektiv. Har hunnit med exakt allt jag har företagit mig och planerat. Det är inte ofta jag dels gör det, och samtidigt känner att jag har en timme nån gång att bara somna i soffan eller prata i telefon. Frihetskänslan är enorm.

Vad jag hunnit med i stora drag:
- Byta däck på bilen.
- Storstädning av lägenheten, modell extremt omfattande.
- Träna ordentligt.
- Börja packa inför
Thailand.
- Planera resan ytligt och kolla upp allt från flygbolag, resmål, tatuerare och hotell.

Äntligen fredag igen och jag ser fram emot en lugn helg. Gymmet efter jobbet idag och sen Idolkväll med vänner hemma hos en kompis (brudar, när ni läser detta: ni kommer väl också till den minsta lägenheten ni känner till ikväll?). Lördag innebär noll inplanerat på dagen, söndagen likaså. Lördagkväll däremot innebär mat och Spanien - Sverige hos den av flickorna som bor hemma och faktiskt har FF! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback