Obehagligt

"Busstationen utrymd i Göteborg

Sverige 16 nov 16:05
Hela bussterminalen i centrala Göteborg har evakuerats i samband med att ett misstänkt föremål i en bil undersöks av polisen.
Det mistänkta föremålet påträffades vid halv två på fredagseftermiddagen när en bärgare skulle flytta på en stulen bil.
Vid 16-tiden hade ännu inte någon teknisk undersökning av bilen genomförts och polisen vet ännu inte vad det är för föremål inne i bilen.
Polisledningen i Göteborg tog vid 15-tiden ett beslut om att den misstänkta väskan är en "särskild händelse"."

Detta är max 100 meter från jobbet, jag ser dit från fönstret vid min plats. Det har varit blinkande polisbilar där hela dagen!

Jag har en ny favoritblogg. Han är snygg, talangfull, cool och framgångsrik. Respekt och ära till
Petters blogg! Observera min kommentar på senaste inlägget ;)

Vi fick pepparkakor på fredagsfikat idag. Länge sen sist..och med tanke på en vecka till Thailandsresan så hoppas jag att det var den enda pepparkakan jag äter före självaste julafton.

Jag läste någonstans att GPS är årets julklapp. Väldigt passande tycker jag, med tanke på att jag önskar mig en sån här i julklapp. Bästa budgetvarianten i test, enligt aftonbladet.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback