Filmtips

I onsdags bjöd jag in diverse löst folk för att äta gott och se Sampdoria - Milan hemma hos mig. Många förhinder senare resulterade det hela i att jag och en enda tapper kompis istället åkte hem till henne, åt tacos och hyrde en grymt bra film. Zodiac är på gränsen av vad mina nerver klarar av för att nattsömnen inte ska bli obefintlig. Filmen är baserad på en sann händelse.

Igår hade några på jobbet styrt upp hyra av en inomhushall för att spela futsal. Undertecknad agerade utespelare, vilket faktiskt var riktigt kul. Jobbigt kanske, men roligt och givande. Det gör jag gärna om! Mer spontanfotboll åt folket!

Äntligen fredag igen. Veckan har varit oändligt påfrestande. Ser dels fram emot fredagsfika med gruppen på jobbet. Men framförallt ser jag fram emot lunch om 39 minuter. Att välja på:


Fredag

Chilimarinerad fiskfilé serveras med stuvad bladspenat samt kokt potatis ♥
Pepparbiff serveras med en rödvinssky samt råstekt potatis
Pasta med fläskfilé, paprika och gorgonzola
Zucchiniplättar med lingon creme fraiche samt grönsaksris


Har för övrigt fått reda på att Picasso ska sjunga min Elvislåt ikväll. Lycka! Ge mig heeelg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback