Au revoir, auf Wiederhören!

Har, ända sedan jag startade nedräkningen, undrat hur den ser ut när den nått sitt mål. En rolig bild kanske? En länk till www.if.se? Eller bara en ruta där det står nedräkningen är avslutad? Världshistoriens tråkigaste (och mest stannolika) hade varit att den bara hux flux stannar på 0 dagar, 0 timmar, 0 minuter och 0 sekunder. What's the point i så fall?! Jaja, håll tillgodo..snart får vi veta!

Idag har jag växlat pengar för 29 000 svenska kronor. Det blev totalt 150 000 thailändska Baht. 150 000! Fantastiskt mycket pengar, men det ska delas på sex brudar med humöret på topp och lagom glada i hågen.. Tvek om det kommer räcka i tre veckor alltså ;)

Planen är att vi landar i Bangkok och stannar där tills vi längtar för mycket efter solen. Då förflyttar vi oss med inrikesflyg, om jag och inte mitt flygrädda resesällskap får bestämma. Destinationen blir till en början Phuket, där vi möter upp resten av gänget. Där vill vi undvika att spendera allt för många timmar på grund av antalet turister, så fort som möjligt kommer det bli en båtresa till Phi Phi. Sen är det på lösa boliner..jag har ett önskemål om att åka över till "andra sidan", för att träffa väldigt kära vänner från tiden i norr, på Koh Tao. Vi får se med det, men jag hoppas att det går å lösa.

Tanken är att löpande rapporter kommer att dyka upp här med jämna mellanrum. Bilderna hamnar dels här och dels på facebook.com (nördigt jag vet..). Nu är det mycket, mycket nära. Bussen till Köpenhamn går 02.00 inatt, och redan där är alltså resan påbörjad. Plus att jag ska hinna packa först.. Ps, vad tycker ni om nya reselayouten?
To be continued.....

Kommentarer
Postat av: frida

whaaaa lite avis är man allt!!! =) Ha det UNDERBART!!! Och kom inte hem altl för bruna!!! haha. Hälsa de andra tjejerna och uppdatera ofta!!! massa kramar! frida

Postat av: fia

pengarna kommer räcka!å du ska över till andar sidan:) kom några dagar dom andra har du hängt med hela året å du kommer klara dig med oss;) vi kan bara hänga å ha det nice som förr:) så kom kom!! haha! kraaaaaam

2007-11-23 @ 20:53:11
Postat av: Robin

Ha en sjukt bra resa nu!

Hälsa Koh Tao från mig! Var försiktig med att beställa "coke" till dricka när du äter, annars kan det hända att dom vill servera dig vitt pulver ;)

Men jag kan inte förstå att man växlar in 5000 kronor till bath, men du är ju göteborgare nu för tiden så ;)

Puss/Slobodan

2007-11-23 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback