Lördagens utgång

Dagens klädsel: Slipsen på förfesten samlade pluspoäng.
Dagens citat: Precis innan en av kompisarna somnade på soffan,på den bredaste göteborgskan man kan tänka sej: "Alla e så eeelakaaa mot meeej!"
Dagens roliga händelse: På småtimmarna vaknar vi av att samma härliga kompis e i kylskåpet och rotar.. "Jag hiiittar inteee!" varpå frågan: "Men vart skaaa duuu? Toan e där ute!" ..det hela resulterar i en vända i städskrubben innan hon slutligen hittade rätt. Galet kul!
Dagens tråkiga händelse: Två medtävlanden under ölspelet hamnade nästan i catfight på grund av skiljda meningar om huruvida Mjölby är en stad eller inte. Fruktansvärt roligt att älta såhär i efterhand!
Dagens sjukaste: Taxichaffisens blick när han tände lampan (!) i baksätet för att titta på oss som satt där.. Hjälp!
Dagens låt: Frida - Dunka mig gul och blå. Den gick på repeat ett tag..
Dagens maträtt: Återigen något från den världsberömda lokala pizzerian.. Den här gången blev det en kebabrulle.
Dagens I-landsproblem: Jag måste ta upp det igen.. Vad spelar det för roll om man ser Mjölby som en stad eller inte? Haha, 20 000 invånare var tydligen ett viktigt argument..
Dagens problem: En borttappad plånbok. Undra hur det gick till? Tur i oturen att det inte var min.
Dagens kärlek: Kubbspelet. Strålande present från jobbet! I övrigt står jag fast vid att kärlek är överskattat.
Dagens klantigaste: Det måste bli undertecknad som, efter mycket hetsande om efterfest i taxin hem,bjöd en av kompisarna i sällskapet på en mumsig Jägermeister..som inte alls uppskattades vilket resulterade i att den spottades ut (!) i slasken. Dåligt!
Dagens sämsta låt: Överlag måste det klagas på musiken ute på stället. Den höll inte ens lågstadiedisco-klass..
Dagens historiska ögonblick: Att mitt lag vann kubbspelet trots en näst intill fatal svacka i slutskedet av matchen. Extremt viktig seger! Lagbild kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback