Ledig helg

Sen jag flyttade till stan så har jag inte,vad jag kan minnas,haft en enda helledig helg. De flesta andra som inte är härifrån passar naturligtvis på att åka hem den här helgen,men jag har inget behov av det än. Detta är främst pga att mina närmaste kompisar är i Asien sen ett halvår tillbaka,och har en planerad hemkomst om ett par veckor. Min tanke är istället att passa på att åka hem några dagar i samband med det.

Gårdagskvällen började med ett ikeabesök direkt efter jobbet med två kompisar. Provsittning av soffor och provliggning av sängar stog på programmet,två av oss som var där ska flytta till sommaren. Helkvällen avslutades med mat,godis och chips. Väldigt trevligt.

Planerna för resten av helgen är väldigt svävande,vilket är ganska skönt. Det måste vara såhär vanligt folk känner inför en helg! Dagen kommer gå åt till städning av lägenheten (det var trots allt ett tag sen) och ett besök på gymmet. I övrigt är det ju folkfest i stan idag,och jag har en gammal kompis som är här av den anledningen.
Morgondagen är om möjligt ännu mer obokad än dagen med träning tidig kväll som enda "måstet".
Glassigt! Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback