Gårdagskvällen

Efter träningen bjöd jag hem lite kompisar för att se finalen i Uefacupen i min undebrara soffa. Eftersom vi åkte direkt så beställdes det hem god mat, och till slut satt vi tio tjejer i min lilla etta och åt, såg fotboll och skrattade. Trots att det var väldigt trevligt så kunde jag inte låta bli att se fram emot den stundande flytten (datumet är ändrat till självaste nationaldagen), då jag kommer känna att det verkligen finns plats för liknande aktiviteter.

För övrigt har jag en helledig dag, röd dag innebär ledigt från jobbet. Detta i kombination med att vi har bortamatch i Svenska Cupen mot ett lag från en lägre division, vilken jag inte är uttagen till, har resulterat i en dag helt fri från uppbokning. Det är minst sagt uppskattat emellanåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback