Chockartat lättnad

Det är hur jag vill omnämna känslan efter helgens match. Vi vänder helt osannolikt ett 2-1 underläge till vinst med ett par minuter kvar på matchklockan. Alldeles, alldeles...underbart.
Eftersnacket har förmodligen mest handlat om interna grejer som jag inte kan ta upp här, spelarrådsmöte ikväll och därefter en del att ta upp i gruppen.

Anledningen till det här inlägget är dock att ventilera frustrationen jag känner efter att ha fått höra en liten detalj jag fått kritik för. Extremt obefogad kritik även, och det tolererar jag absolut inte! Att samtidigt ha fått höra det bakvägen gör mig bara ännu argare. Tycker eller tror någon något så kom till mig och säg det, prata inte med någon om det som sen inte ens vågar säga vem det kommer från ursprungligen.


Jag ska dominera på träningen idag!

Ett ilsket over and out.


Kommentarer
Postat av: frida

ojdå.. låter inge kul bacon!! puss f

Postat av: Annso

Go Bacon! ;)

2007-05-08 @ 17:11:40
URL: http://annso83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback