Dop

Igår var jag ute på vischan för att gå på dop. Min bästa kompis i skolan som bor här (se tidigare inlägg) hade tillställningen för sin underbart söta dotter. Bortsett från stressen mellan träningsmatchen och avresan till dopet så blev det en riktigt lyckad eftermiddag. Presenten gick verkligen hem,jag är minst sagt nöjd med den mjuka jättenallen! Dessutom var det kul å träffa kompisens släkt (föräldrar,bröder och kusiner med flickvänner) igen,har träffat dom en del tidigare hemma i underbara Uppsala.

Avslutningsvis på kvällen blev det två nattfilmer (först the Return och sen Borat) med trevligt sällskap,sånt e aldrig fel även om skallen e precis lika seg som den borde såhär efteråt. The Return va en helt okej psykologisk thriller..även om jag fick förklara typ alla hintar i den till min vanligtvis chickflick-gillandes solstråle till kompis. Borat va precis lika sjuk å löjlig som den verkar,galet roligt när man e dödstrött!

Träningsmatchandet är i full gång,undertecknad har spelat två av tre och har gjort vad som krävs men inte mer. Hyfsade insatser även om jag verkligen känner att det har vänt nu. Träningen i fredags var förmodligen den bästa jag har gjort i det nya laget,det duger minst sagt som kvitto. Mars kommer att bli början på ett ruskigt bra fotbollsår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback