Veckans..

..låt: Sean Kingston - Beautiful Girls.
Hörde den för första gången igår. Kärlek vid första lyssningen, sommarens låt för mig redan! Beatet är en underbar sampling av en riktigt gammal filmlåt.


..uttryck: "-Joråsåatteehh.."
En klassiker som återkommer, framförallt i helgen så ältades det ganska bra. Mycket bra utfyllnad.


..pryl: hemmabio.

Undertecknad är i köpartagen. Oj vad trevligt det hade varit med fett ljud i vardagsrummet. Stammis på pricerunner.se? Ehh, ja!


För övrigt..
..så har jag tappat det. Fotbollsmässigt iaf, ska bli underbart med semester!
..så har jag precis kommit hem från en långhelg på Gotland med jobbet. Nice.
..så är min nya dubbelsäng fantastisk. Vill gå och lägga mig nuuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback