Sommarplaner

Det kommer att bli underbart efterlängtat med semester (8 dagar, 17 timmar, 33 minuter och 34 sekunder kvar i skrivande stund).. But who's counting!?

Semesterplanerna ser ut som följer:
*Först och främst Justin 25 juni. Feta recensioner från Sthlm bådar gott!
*Sista matchen 30 juni, därefter fet lagfest.
*Åker till Roskilde 1 juli med mina brudar!!
*Chill hemma hos päronen och vänner i Underbara Uppsala i över en vecka.


Men innan detta skall en fantastisk midsommarhelg äga rum. Planerna är inte blygsamma på den fronten heller. Fredagen tillika självaste midsommarafton tillbringas på bästa sätt hemma hos min tidigare nämnda gamla skolkompis med familj. På agendan står middag, femkamp och fest tillsammans med över ett tjog fullvuxna plus en handfull knoddar :P
Lördagen, midsommardagen, bär det av till Marstrand med mitt kära Gbg-gäng. Första besöket för undertecknad kommer bli väldigt lyckat, jag känner det redan nu. Flickorna är inte dåliga på att hålla uppe förväntningarna om man säger så!


                
  
                         Roskilde                     Justin                     Marstrand
                         Marstrand                                                Roskilde

Kommentarer
Postat av: Svensson

du vet, det är ngn som fyller år på midsommarafton också.. (; puss&kram

Postat av: baecklund

Men ojoj, tack för förvarningen. Det ska kommas ihåg ;)

2007-06-21 @ 15:02:01
URL: http://baecklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback