Roligt samtal

Det ringde in en herre på 72 år som hann berätta det mesta av sitt liv, se över sina försäkringar samt dra ett gäng roliga historier på knappa 25 minuter.

Kan dela med mig och återge följande:
Det kom en ny grabb till skolan. Fröken hade svårt att uttala hans namn; Achmed Afata. Hon bestämde sig för att göra det enkelt för sig och sade:
"-Jag kan inte uttala ditt namn så idag heter du Kalle Karlsson."

När skoldagen var slut gick han hem till mamma och pappa Afata och sade:
"-Idag heter jag Kalle Karlsson."

Mamma drämde till honom med en handflata över ena kinden, en stund senare kom hans pappa och drog till på andra kinden.

När pojken kom till skolan dagen efter frågade fröken vad som hade hänt..
"-När jag kom hem å sa att jag hette Kalle Karlsson så kom det två jäkla utlänningar och slog mej!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback