Nytt jobb

Så var det äntligen klart! Första februari börjar jag på mitt nya "riktiga" heltidsjobb. Känns galet mycket bättre än förväntat,äntligen en stabil inkomst så att undertecknad slipper oroa sej för ekonomin varannan sekund. Tvärtom kommer väl bristvaran istället bli tid till att göra ingenting..eller bara tid till att träna lite extra. Men det känns ändå som att börja i rätt ände nu mot förut.


Avslutningsvis måste jag beklaga mej en del över kvällens träning. Vet inte riktigt hur jag ska närma mej detta,men för att göra en lång historia kort så kan jag väl iaf säga att jag inte va riktigt nöjd med det avslutande spelet.
Visst,många trötta ben men det är ändå ingen fullgod anledning till att hela laget blir i princip totalt stillastående på den galet trånga ytan. Tvärtom måste det löpas extra mycket när det är trångt.. Uppspelen blev katastrofalt mycket lidande av detta. Jag är härmed officiellt bekymrad!
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback