Mycket nytt

Efter upprepade påtryckningar från en kär vän insåg jag till slut att det var dags för första inlägget efter flytten söderut. Jag vet inte riktigt var jag ska börja,samtidigt som det var tur att jag innefattade så pass mycket av ledigheten i det förra inlägget.

Jag har tillryggalagt aningen mer än två veckor i min nya stad. Hittills trivs jag utomordentligt!
-Lägenheten är lite väl liten,men på grund av det utmärkta läget och den låga hyran,så nöjer jag mej med att stanna här tills någon bättre långsiktig lösning dyker upp.
-Träningarna är över förväntan både tempomässigt och kvalitémässigt. Tränarna verkar vettiga; tydlig spelidé och strukturerade träningar.
-Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag det redan bra socialt men utöver det redan befintliga så verkar tjejerna i laget vara störtsköna!
-Jag var på anställningsintervju i förra veckan,får besked om jobbet de närmaste dagarna.

Som ni märker rullar det på ganska bra i början.. För att citera en ruskigt skön sommarlåt: "Hela tillvaron känns som ett lyckat pokerdrag."
Återkommer snarast med fortsatta rapporter. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Hoffa

Hehe, det var på tiden det här bacon=) bra jobbat!

Postat av: kajjan

Bra där Bacon! Författare i nästa liv?? eller i förra kanske?
Dags att uppdatera igen... du har ju fått jobbet :))

2007-01-23 @ 22:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback