Min infl.fest igår!

Dagens klädsel: Partystassen.
Dagens citat: Det måste ha varit när en kille snackade deep-talk med några tjejer i soffan.. Han babblade på i fem minuter om vad han uppfattat va den ena tjejens problem. Till slut förklarade den andra tjejen att han missuppfattat hela grejen. "Åfan.." Haha!!
Dagens roliga händelse: Grannen som kom förbi och först låtsades va skitarg..sen skrattade å sa att det e kul att det händer nåt här. Galet kul!
Dagens tråkiga händelse: Att alla inte kom in på samma ställe. Även att undertecknad fick skit av utvalda personer pga detta. Vad skulle jag göra åt saken liksom?
Dagens sjukaste: En av festdeltagarnas popcornkastande som resulterade i att undertecknade övertalade denne att hjälpa till att städa dagen efter. Så blev det faktiskt,om inte sjukt så troget! Sånt uppskattas!
Dagens låt: Snoop & The Doors - Riders on the Storm. Min fest,jag bestämmer musik ;)
Dagens maträtt: Kebabtallriken på den världsberömda lokala pizzerian innan festen..muuums!
Dagens I-landsproblem: Femtonåringarna som inte kom in på krogen.
Dagens problem: Fest i en etta,måste bli sjukt trångt? Faktiskt inget man tänkte på under kvällen. Medhavda stolar gjorde susen!
Dagens kärlek: Min underbara soffa.
Dagens klantigaste: Undertecknad lyckades slå ut ett vinglas över golvet.. Torkade upp det då,men märkte under städningen idag att det hade stänkt över typ hela tapeten..haha.
Dagens sämsta låt: Måste varit nån ute eftersom det va världsklass på musiken hemma hos mig ;)
Dagens historiska ögonblick: Måste förmodligen ha varit ett oväntat besök i buskarna. Kommentar överflödig!

Kommentarer
Postat av: Hoffa

Hehe, var det du som hamnade i buskarna eller?=)

Postat av: Baecklund

Haha det skulle man kanske kunna tro..men det va faktiskt en tjej i laget som blev inknuffad i buskarna på väg till spårvagnen när vi skulle ut :)

2007-02-12 @ 19:30:12
URL: http://baecklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback