In i dimman

Efter onsdagens bravader på fotbollsplanen blev jag dunderförkyld. Inte nog med det, på grund av all spänstträning har mina vader krackelerat totalt. Idag och i mellandagarna är jag ställföreträdande chef på gruppen eftersom chefen har semester. Så nu haltar jag runt som en nerskiten gammal tant, snörvlandes och hostandes.. Samtidigt som folket på gruppen säger "Hej chefen.." med glimten i ögat. Tur att jag har ett litet uns av solbränna kvar, annars hade jag varit likblek..

Men tyck inte synd om mig, poängen är att jag personligen tycker att situationen är galet komisk! Med undantag för när jag vaknade mitt i natten utan att kunna andas ordentligt, och nu till det sjukaste, kliar på tatueringen i sömnen. Vad hände där.. Haha! God jul! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback