Dagens tanke..

..går till mina två äldre syskon. Jag vet ingen annan som totalt sett haft det så tufft eller haft såna motgångar som någon av er. Händelserna det nu gäller skiljer sig markant åt för era respektive situationer och liv. Men jag tänker trots allt inte gå närmare in på ämnet.. Utan jag nöjer mig med att sammanfatta mina tankar: Jag älskar er båda. Även om det är på två helt olika sätt, så gör jag verkligen det djupt och villkorslöst. Så, då var det sagt. Låt mig aldrig bli så djup på bloggen igen.


Avslutningsvis vill jag uppmärksamma att en av mina kunder kallade sig själv morbid idag. Något som gjorde att jag, något skeptisk och fundersam efteråt, var tvungen att kolla upp vad ordet egentligen betyder. Här är vad jag kom fram till:

morbidsjuklig, osund; pervers, snedvriden, makaber

Jasså, jaha.. Vilket var det hon menade egentligen? Sjuklig? Pervers kanske? Eller bara makaber..? Hahaha, inget jag skulle kalla någon, förmodligen inte ens min värsta fiende. Om jag hade någon..
Over and out..

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Underbara du!!!! :-)

2007-12-20 @ 10:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback