Veckans..

..låt: Rastegar feat. Patrizia - Om vi inte
Som ni vet så är ångestladdad hiphop, gärna svensk, min absoluta favoritgenre. Denna är naturligtvis inget undantag:
"Jag vill ju vara med dig/
Kom och ta min hand, nånting hindrar dig/
Vem ska stoppa dina steg från att gå till mig?/
Men du förvirrat ler, det här är ingen lek/
Jag är också rädd, rädd att göra fel/
Låt mig få komma nära dig/"


..uttryck: "VI SKA TILL THAILAND!"
Behövs verkligen en förklaring..? Inte mer än att de bokade resenärerna utbrister detta till varandra ibland med en extremt glad ton.

..pryl:
Radiostyrd mini-helikopter
Hur kul är den inte? Minst sagt beroendeframkallande trots att den är hyfsat svårmanövrerad. Mitt nya soffnöje!



För övrigt..

..så åker vi med Aeroflot till Thailand. Det ruskigt dåliga ryktet hånskrattar oss, framförallt en ruskigt flygrädd medresenär, rakt upp i ansiktet. Men efterforskningar har visat att det förhoppningsvis är en myt.

..så är det vidrigt att New Yorks svar på Hagamannen ens existerar. Gripen är han förvisso, men att läsa att någon annan fått sitta av 22 år som oskyldig känns sådär.


Kommentarer
Postat av: frida

ååååå jag vill också ha en helikopter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback