Uppdatering

Jag va inne på Boplats av en slump idag och upptäckte att jag faktiskt sökte 56 lägenheter i Mölndal innan jag ens fick en visning. Men vilken lägenhet sen..kärlek vid första ögonkastet fick en ny innebörd. Det känns overkligt att jag faktiskt bor i den lägenheten nu.

Det blir fullt upp i helgen med två matcher och fest. Känslan efter gårdagens laguttagningar: lättnad - revanschlusta - glädje - motivation - lycka. Efter en stabil och givande höst: äntligen! Match både fredag och lördag, tufft men härligt. Lördag kväll har en tjej i laget fest. Alla e taggade över tänderna, kan bara sluta på ett sätt: succé!

Fick höra om detta av en kollega på jobbet, men på ett mer obehagligt sätt. Hon frågade vad bolaget jag bokat Thailand
(84 dagar kvar) genom hette, och svarade med att läsa upp rubriken när jag svarat:
"-Drömresan till Thailand - en bluff"
..men lyckligtvis hade ingen i resesällskapet bokat med nämnda bolag. Phew!

Trevlig helg, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback