Skön söndag

Vaknade runt tio och kände den underbara känslan av en ledig och oplanerad dag. Hur många är dom per år, tio!? Fick ett galet omfattande städryck; diskade och åt frukost, sen högg jag in på tvätten. Helt plötsligt kunde jag inte hejda mig förrän allt var dammat, dammsuget och ordentligt avtorkat. Det gäller verkligen att ta tillvara på de få men grymt viktiga städrycken.

Efter detta så hjälpte jag en kompis att hämta en tv (hennes gamla har hoppat ur tofflorna).
Som jag sagt vid något tillfälle tidigare: Canal+ är beroendeframkallande, och helgens PL gjorde det naturligtvis inte enklare. Som pricken över i så börjar Serie A nästa helg!!

Helgens filmtips:
*
Disturbia - skrämselhicka (ja, jag är lättskrämd) men ändå genomtänkt och ruskigt spännande.
* Ocean's Thirteen - Kung Pacino gör inte trilogin sämre direkt.. Twelve e väl sådär men levde på Eleven's framgångsvåg. Efter att ha sett denna: när kommer Fourteen!?

Kommentarer
Postat av: Svensson

Kul att du fått upp ngn form av kontinuerligtet med bloggandet. (:
Så du tyckte att 'Disturbia' var bra? Jag gillade den inte alls faktiskt. Men det kan bero på att det var ngn form av 'Collage-meets-Horror'film. Och jag kan verkligen inte med collagefilmer. ;P
Jaja, hoppas du har det jättebra! Synd att vi inte hann höras ngt när du var här. Ta hand om dig, vännen. Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback