NRJ in the Park

Gänget åkte till Liseberg för detta klassiska fjortis-event direkt efter träningen. Dödshungrig kombinerat med fysiskt trött efter en rysligt rolig träning var kanske ingen optimal uppladdning, men lite smygsnuskig snabbmat senare var jag på bättre humör. I vanliga fall bojkottar jag liknande happenings stenhårt (framförallt Rix fm-festival härom dagen), eftersom utbudet inte brukar intressera mig det minsta. Här var dock fallet annorlunda; Timbuktu, Million Stylez och till viss del även Mange Schmidt var delarna i programmet som jag verkligen inte ville missa. Toppa det med att självaste kungen Petter glider in på scen och kör sitt race, så kan ni förstå att jag va nöjd.

Btw är det galet vad samtalen kommer in på under vissa lunch- eller fikaraster. Exempel på vad jag googlat den här veckan: Pigluxation och John Hron. I filmsammanhang har jag också googlat Stockholmssyndromet. Även om jag kände till de två sistnämnda sedan tidigare,är det alltid intressant att friska upp minnet lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback