Femkamp vs vinstmatch

Jag fick inte nog av Liseberg den gågna helgen. Söndagseftermiddagens väder bjöd på allt somrigt man kan önska, vilket ledde till att vi drog ihop ett kompisgäng på åtta personer för att avgöra en femkamp på minst sagt blodigt allvar.

För en nybörjare som jag så blev det ett galet ojämt resultat sett från gren till gren. Meeeen liiika glad för det e jag, men gladast e nog räven :)
..tisdag eftermiddag och jag börjar bli hjärntvättad av trötthet och jobb är förklaringen till detta plötsliga infall.

I kombination med match igår och allt åkande i helgen har jag förmodligen blivit lagom snurrig. På tal om matchen igår, vilken känsla. Det är så fotboll ska vara: enkelt och roligt. Så har våren verkligen inte känts, snarare tvärtom. Men 0-2 igår gav mersmak, vi spelade ut dom och satte våra chanser, var stabila bakåt och hade go och sammanhållning på ett sätt jag faktiskt saknat sen jag kom till klubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback