Hemma från Göteborg

Lördagen flöt förbi med morgonpromenad,mat och match (planenlig vinst med 2-3). På kvällen satt vi återigen ett par spelare i samma samlingsrum,men den här gången för att se herrlandslaget,det var en riktigt bra match som ni säkert vet.

Idag har ägnats åt ännu en morgonpromenad för att fördriva tiden (vi åkte från hotellet klockan 12) samt en mycket seg resa tillbaka till Umeå. Är såhär i efterhand mycket nöjd över att jag valde att sova efter tv-matchen igår..till skillnad från ett par andra spelare som valde att gå ut ett tag i Göteborgsnatten,och därmed har mått som dom förtjänar idag ;)

Väl tillbaka i stan valde jag och min kära målvaktskollega att åka till gymmet för att springa på löpbandet. Avslutningsvis gick vi ut och åt,mycket gott! Nu måste jag tyvärr ta och klättra upp i loftsängen..väckning 06.20 för att gå till jobbet.

Veckan kommer att gå fort: jobb och träning måndag-tisdag,Holland onsdag-fredag för första semifinalen i Champions League.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej

Känns konstigt att skriva här men kunde inte mejla dig på annat sätt.

Är alltid värt ett försök..........

Jag heter Daniel

Såg din profil på match.com och jag tyckte den verkade helt klart intressant. Såg mig själv på många punkter i din profil så som kräsen och mycket upptagen på. Osv?Fast jag har en massa frågor men dom får vi ta en annan gång.

Jag är en öppen och glad men något eftertänksam 25åring och jobbar som eltekniker/elektriker i Stenungsund. Gillar att jobba och se när det händer saker och ting.
Stenungsund ligger tyvärr mer än 10km från stan. Skulle tippa på 48km till mölndal. Men det är ju bara ett sten kast 45minunter buss till korsvägen och 30 minuter med bil.

Tiden som blir över brukar jag träna Badminton vilket jag tycker är mycket kul.
Tyvärr så finns ju det en nackdel när man lägger 3-4 kvällar i veckan och någon gång varje månad hela helgen på sporten. Man får ju nästan all sin bekantskapkrets i sporten. Både för och nackdelar. Men det vet väl du ?

Fördelen med att träna konstant är ju att man mår fysiskt och psykiskt bra av det då man bara tänker den förbannade bollen som bara skall över nätet.
Den tiden som blir över så umgås jag med kompisar och vänner som man träffar några gånger i veckan då vi brukar äta, spela spel eller softa framför TV?n eller annats skojsit.

Just nu ser jag fram emot att börja förbereda båten inför sommmaren då seglingen och båtlivet och det lugnet som seglingen medför är helt underbart.
Tänk dig sittandes på en varm klippa och äta räkor och kolla på solnedgången mmmmmmmmmm??..

Sånt jag inte gillar minst är falska personer och personer som snackar bakom ryggen, hackar ner eller säger saker som inte alls stämmer. GILLAR INTE SÅNNA MÄNNISKOR??..
Men framförallt gillar jag ärliga personer.

Bli nu inte skrämd av mitt profilnamn (snusmumriken81)tänkte på mumindalen när jag skapade den. Fråga mig inte varför. Haha

PS.. Snusar inte.

Skulle gärna vilja känna dig bättre antingen som vän eller dejt. Sånt får ju framtiden utvisa. Här har du min msn-hotmailadress då du inte har betalfunktionen på match.com
[email protected]

Jag hoppas du hör av dig är alltid trevligt med nya vänner.
Hälsningar Daniel.

2007-03-13 @ 00:46:37
Postat av: Anonym

haha gud så konstigt det blev. Hahahahhaaa
nu vet jag hur en blogg och kommentar sida funkar

2007-03-13 @ 00:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback