Direktrapport Gøteborg

Inledningsvis måste jag tala om att tangentborden på hotellet inte anvænder sig av de sista bokstæverna i alfabetet som vi vanligtvis gør i Sverige.. Som ni naturligtvis ser. Måste æven tala om att vi av någon outgrundligt tråkig anledning (alltid på det hær hotellet) bor en och en.

Vi fløg ner till Gøtet under dagen,en något påfrestande resa med ett lite væl långt uppehåll på Arlanda. Væl framme bar det næstan direkt av till den fina nybyggda arenan før træning. Det blev lite drygt en timme med samma upplægg som vanligt. Glædjande var att undertecknad gjorde ett bættre træningspass æn vanligt. Det bådar gott infør fortsættningen av høsten.

Efter dusch,møte och middag blev det lite godisshoppande och nu sitter vi ett par spelare i ett samlingsrum før att se Idol. Egentligen gillar jag inte den typen av kommersiella helylle-tævlingar,men nu ser jag før att det ær socialt och før att veta vad alla pratar om imorgon :)

Førhoppningsvis hinner jag med fler direktrapporter under helgen.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Annso

Fin arena? Jo kanske... för min del kommer jag mest att minnas den som "blöt arena". ;) Men med lite tak så blir det säker bra!

2006-10-08 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback