Back on track!

Måste med "sorg i rösten" ytterst beklaga det pinsamt långa uppehållet! Har planerat vid upprepade tillfällen att återuppta mitt sköna bloggande..men tyvärr aldrig riktigt kommit till skott.

Det blev alltså totalt sex matcher med utlåningslaget om jag har räknat rätt. Alldeles för lite om ni frågar mig,speciellt eftersom mitt eget lag haft galet mycket matcher på slutet,av vilka jag inte heller spelat någon.

Utanför fotbollsplanen så jobbas det nästan mer än någonsin. Detta eftersom undertecknad, min kära målvaktskollega samt vår norrbottniska forward jobbar halvtid på samma ställe som nummer 89 ett par månader. Butiken bygger om,vilket leder till kaos,vilket leder till att dom behöver vår hjälp ;) ..behöver jag ens tillägga att det blir mycket jobbskämt i omkl.rummet?

Kommentarer
Postat av: Stefan J

Kul att du är tillbaks. :-)

2006-10-06 @ 17:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback