Lördagens fest

Dagens klädsel: Brassarnas hattar,helt klart.
Dagens citat: "Jag känner en booooott,hon heter Annaaa,Annaaa heter hoooon!"
Dagens roliga händelse: Målvaktskollegans påhopp från distans,vilket ledde till årets överlägset snyggaste vurpa.
Dagens tråkiga händelse: Samma målvaktskollegas vattendrickande i slutet,vilket ledde till vatten överallt :P
Dagens sjukaste: Nummer nio såklart; ingen match å ingen fest.
Dagens låt: BassHunter - Botten Anna. På repeat!
Dagens maträtt: Grillat. Världsklass!
Dagens I-landsproblem: Att vi aldrig gick ut. Det hade ju ändå varit ovärt!
Dagens problem: Vattnet från duschen på golvet i hallen,haha.
Dagens kärlek: Kärlek är överskattat har jag ju sagt.
Dagens klantigaste: Grannens vurpa av stolen. Inte fullt lika stilfull som den snygga ovan ;)
Dagens sämsta låt: Det va faktiskt en lugn Westlife nånstans mitt i festen.
Dagens historiska ögonblick: Killarnas min när det spontanstrippades,haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback