Veckans..

..låt: Finger Eleven - One Thing
Motivering: Har en kompis som älskar sånt här å brukar terrorisera min msn med låt efter låt.. De flesta lyssnar jag på en gång,sen trycker jag på en fantastisk knapp strax till höger om Enter. Annat med denna,den e faktiskt riktigt skön. Som ni säkert redan förstått så gillar jag lite lätt ångestinspirerad musik :P

..uttryck: "Dä ä luuugna!"
Motivering: Ett uttryck min skånska legend till granne missbrukat så hårt att det smittat av sej på omgivningen. Även om det bara låter klockrent när skåningen säger det,så är det mycket användbart.

..pryl: Överfallslarm
Motivering: Införskaffade ett eget av lagets lärling i veckan. Låter fruktansvärt högt! Det kändes dock som ett enkelt steg att ta med tanke på den cikus som varit i den här stan de senaste veckorna (läs: åren). Eftersom den vidriga orsaken ifråga säkert gillar den mediaexponering han fått,så vägrar jag härmed att nämna hans "namn".

Kommentarer
Postat av: Stefan J

Du som är så vältränad har väl inga problem att försvara dig?
På bild ser du väldigt stark ut!

2006-01-24 @ 12:31:56
Postat av: baecklund

Oavsett hur stark man är så kan man bli överrumplad av en våldtäktsman som har för syfte att slå en medvetslös. Varför ta några risker?

Postat av: Stefan J

Jo, jag skulle nog kunna slå ned Schwarzenegger om jag smög på bakifrån..

2006-01-24 @ 14:55:57
Postat av: baecklund

Det tror jag säkert,även om den typen av våldtäkter inte är lika vanlig ;)

2006-01-24 @ 19:46:32
URL: http://baecklund.blogg.se
Postat av: Svensson

Ska jag ta det där med låtarna som en pik eller... ? (;

2006-01-24 @ 22:51:46
URL: http://malson.blogg.se
Postat av: baecklund

Svensson - ja,lite..även om jag uppskattar det ;)

2006-01-25 @ 13:18:46
URL: http://baecklund.blogg.se
Postat av: jag

du va ju ingen skönthet direkt

2006-01-26 @ 18:59:11
Postat av: jag

ingen skönhet menade jag.. så du inte missförstår

2006-01-26 @ 18:59:58
Postat av: baecklund

Haha,smått tragiskt att gå in "anonymt" från Halmstad å tro att jag skulle ta åt mig.. (Japp,ip-numret loggas). Eftersom jag vet sååå många i den stan som kan tänkas ha skrivit! ;)

2006-01-26 @ 23:25:52
URL: http://baecklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback