Reseberättelse: Kick Off

Hade precis börjat skriva min egen berättelse när jag insåg att jag lika gärna kunde länka till klubbens "officiella". Ett par saker bör dock tilläggas eftersom länken är marknadsansvariges egen syn på resan:

1. Det vinnande laget bestog även av lagkaptenen,vår blondaste (ogiltigt ord jag vet) forward samt naturligtvis undertecknad. ;)

2. "Störtloppsbacken" var oanvänd och isig,därav vår vilja att åka skrana där..backen vi hamnade i till slut hade vi mycket riktigt tillåtelse att åka lift i,även om den var svår att åka i eftersom den var opistad.

3. Marknadsansvarige missade tydligen huvudtränarens extremt roliga praktvurpa på längdskidorna,mitt framför ögonen på gapskrattande och applåderande skranåkare.

4. Det var naturligtvis inte jag som körde när jag flög av! Det var norskans tur att köra och jag hann inte ens sätta mig till rätta innan hon skulle vända i en hisnande fart. Detta ledde alltså till att jag landade mjukt i en snödriva bredvid skotern. :P

Kommentarer
Postat av: Anders Andersson

Man kan alltså dra den enkla slutsatsen att man inte ens kan lita på Suz. Eller vänta, mig kan du lita på. Tror inte jag har skrivit något som inte varit fel om dig ;) Senare idag får du cd-skivan...

Postat av: Tysken..!

Heej hjärtat!!
Låter ju sjukt kul det där med kickoff! kanske ska börja spela fotboll ändå... !=) Va hemma i uppsala i helgen å saknade dig några kilo mer än vanligt.. Ta hand om dig!
KÄRLEK!

2006-02-01 @ 12:32:52
Postat av: baecklund

"Tror inte jag har skrivit något som inte varit fel om dig" -vaaa? Lite fel där?

Tysken-haha,det är aldrig för sent att börja ;) åå va mysigt å få åka hem..jag har ett par veckor kvar,ska du hem nåt mer? Pusss

2006-02-02 @ 13:35:41
URL: http://baecklund.blogg.se
Postat av: Anders Andersson

Det mesta som jag göra blir fel. Nej, menade att vad jag kan minnas så har jag inte skrivit något felaktigt om dig. Men det utgår jag från att du förstod..

2006-02-04 @ 01:13:16
URL: http://andyandy84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback