Nytt år

Jag åkte till Göteborg på nyårsafton,kom fram fem ungefär. Bara att göra sig iordning,en timme senare kom middagsgästerna. Kvällen blev riktigt nice,även om festen vi åkte till efter middagen inte var världsklass så hade vi skoj. Det var även riktigt kul å se hur min favoritkompis från skolan hade det med lägenhet å kille å allt. Åkte tillbaka till staden i mitt hjärta på annandagen (vet att det är fel,men jag är envis hehe). Sammantaget en riktigt bra resa även om själva resandet va lite drygt. Men det är en helt annan historia.

Ett skämt som florerade en hel del i samband med nyårshelgen var att det nu blir noll sex.. Man syftade alltså på den andra betydelsen,inte årtalet. Huruvida detta var roligt eller inte vägrar jag att kommentera ;)

Nu är det nära.. Tillbaka till verkligheten. Åker upp på torsdag. På fredag drar det igång ordentligt med fystester direkt. Hade ju kunnat haft en roligare start,men samtidigt är det ju skönt å få det avklarat. Känns lite avlägset att komma tillbaka till allt. Det känns som en helt annan värld.

Anledningen till att det tog tid innan jag fick upp årets första blogginlägg är att jag hade svårt att bestämma mig för hur jag skall gå vidare. Ska jag förändra bloggen något inför det nya året? Svaret: nej. Fortsätter på samma spår. Like it or not ;)

Kommentarer
Postat av: Stefan J

Varför ändra på ett vinnande koncept? Fortsätt som vanligt!

2006-01-04 @ 09:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback