Coopertestet

För er som inte vet: ett Coopertest går ut på att man springer 3 kilometer så sjukt fort man klarar av. Helst lite snabbare ändå. (Det finns även en variant när man springer 12 minuter så långt man kan,men vi körde den första).

Med hetskrav från ledningen så blev de flesta rätt oroliga innan testet.. Jag personligen känner såhär när det gäller kondition: så länge den inte hämmar mig på fotbollsplanen så behöver jag inte ha någon monsterkondition.

Sammanfattningsvis kan jag säga att det gick något lättare än väntat (trots en missräkning i slutet),med ungefär samma tid som jag hoppades på innan. Många klarade hetskraven,så alla va i princip nöjda.

Kommentarer
Postat av: sandra

hallo hallo....
kan man vara mer träningsnarkoman.... själv ligger man pa divanen och käkar praliner...när vi i nte e ute o festar förstass...hahaha...vad ska man säga?? du far faktiskt ta ett litet uppehall och komma o hälsa pa dina favvobrudar!!!! love u

2006-01-17 @ 20:03:08
Postat av: baecklund

Slangen - praliner haha.. Åk lite bräda åt mig med.. Det där med ledigt kan bli problem,tar det på msn eller telefon istället.. Hälsa din andra hälft. Saknar er..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback