Veckans..

..låt: Torgny Melins - Dansbander
Motivering: Hatar dansband. Hatar den här låten. Men ändå en rolig cover på en skön låt.

..uttryck: "Det vet du!"
Motivering: Har pratat en hel del med storasyster,både i telefon å på msn senaste tiden. Det här uttrycket används mycket av oss båda i ett jakande och extremt övertygande syfte. Även ännu roligare å använda med olika betoningar hahaha.

..pryl: Bil
Motivering: Hur skönt är det inte att ha fri tillgång till det?? Speciellt i en svinkall å överfallsutsatt stad. Anledning: min klockrena skånska granne är bortrest i ett mycket ärofyllt uppdrag,och litar naturligtvis på mig. ;)

Kommentarer
Postat av: Annso

Måste säga att du lyckas beskriva lagkamraterna bra utan att nämna namnen. Verkligen! Syftar inte specifikt på detta inlägg utan alla.

2006-02-03 @ 19:13:24
Postat av: Stefan J

Vad heter orginallåten?

2006-02-03 @ 19:22:10
Postat av: baecklund

Annso- hehe,e faktiskt det som e syftet..kul att du hänger med iaf=)

S.J- Teddybears Sthlm - Hiphoper ..(allmänbildning att veta!) ;)

Postat av: Stefan J

Faktiskt en riktigt bra låt.

2006-02-03 @ 20:37:07
Postat av: Hoffa

Måste bara kommentera! den dära låten, alltså på din lista, var ju ingen höjdare! det kan ju till å med jag erkänna;) å du försökte sätta "tönt-stämpeln" på mig där...haha, men du lyckades inte!

2006-02-03 @ 21:24:42
URL: http://hoffa84.blogg.se
Postat av: baecklund

S.J- vilken av om?

Halta Hoffa- lyckades ju faktiskt tills jag erkände att jag drev med dej ;)

2006-02-04 @ 15:42:09
URL: http://baecklund.blogg.se
Postat av: Stefan J

Orginalet såklart! :-)

2006-02-04 @ 17:17:46
Postat av: AnnaW

Så du har (får man inte nämna några namn eller? :S ;) Vad ska jag säga då? Nr:4:as?....) bil i helgen? ;) Trodde du hade ett eget vrålåk :P

2006-02-05 @ 12:01:53
Postat av: baecklund

Anna- klart man får,även om jag väljer att inte göra det. Japp,du har uppfattat det helt rätt..och nej,jag har ingen egen bil (ekonimin tillåter inte),därför det är skönt att ha en till låns nu :)

2006-02-05 @ 14:23:08
URL: http://baecklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback