"Det går bra nu.."

Citerar en låt som jag egentligen inte tycker om för att sätta ord på känslan de senaste dagarna. Det är alltid en underbar lättnad när man gjort klart för nästa år,men den här gången känns det ännu mer speciellt.

En av mina närmaste kompisar i gymnasiet flyttade dit jag är på väg för lite mer än ett år sen. Hon bor med sin nybildade familj ett stenkast utanför storstan,det var där jag firade förra nyår.
Ytterligare en av mina närmaste kompisar,men alla kategorier denna gång,är precis som jag påväg söderut. Hon fick för ett par dagar sen reda på att hon kommit in på universitetet i samma stad! Hon tar med sig pojkvännen och flyttar en dryg månad efter undertecknad.
Utöver detta så kommer en forward jag spelat med de två sista åren att ansluta till samma nya lag som jag.
Med allt detta vill jag ha sagt att redan från dag ett kommer jag att ha ett socialt nätverk som jag inte var i närheten av ens det första halvåret i min förra stad. Snacka om räkmacka!

På tal om min förra stad så har jag nu bokat flytten och resan upp för att ordna det allra sista...kommer kännas konstigt att vara där "sista gången"..för den här gången iaf!

Kommentarer
Postat av: Stefan J

Kul att det är nån som är glad och positiv mitt i all julstress. :-)

2006-12-15 @ 20:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback