Off topic.

Hade egentligen tänkt skriva en sammanfattning av Turkietresan.. Men resultatet blev istället en ifyllning av följande småroliga lista:

(  ) rökt en cigarett
(  ) rökt en cigarr
(x) varit full
(  ) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(  ) varit i knytnävsslagsmål
(  ) rymt hemifrån
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(  ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
(  ) varit förälskad i en lärare
(x) skolkat
(  ) sett någon dö
(  ) varit kär i en av mina internetkompisar
(  ) varit i Kanada
(  ) varit i Mexiko
(x) flugit
(  ) spytt i en bar
(  ) sett en del av mig själv brinna
(  ) ätit sushi
(x) åkt snowboard
(  ) crowdsurfat under en konsert
(  ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(  ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(  ) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt släde
(  ) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
(x) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(  ) varit med i en jordbävning
(  ) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(  ) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
(  ) tagit hand om ett råddjur/en get
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
(  ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
(  ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) dansat i månljus
(  ) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
(  ) ifrågasatt mitt hjärta
(  ) varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) varit på andra sidan landet
(x) simmat i havet
(  ) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(  ) sjungit karaoke
(  ) betalat för mat med bara mynt
(  ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(  ) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
(  ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen
(  ) haft sex med en apa
(  ) burit pärlor
(  ) hoppat från en bro
(  ) ätit hund/katt-mat
(  ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(  ) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) burit en svart klänning
(  ) drömt att jag gift mig med någon
(  ) limmat fast min hand i något
(x) fastnat med tungan i metall
(  ) kysst en fisk
(  ) varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
(  ) byggt en kärra
(  ) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
(  ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
(  ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(  ) spelat kyckling
(  ) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
(  ) brutit ett ben
(  ) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(  ) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
(  ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken

Kommentarer
Postat av: Stefan J

Först trodde jag att du gjort allt under Turkietresan, men sedan fattade jag. ;-)

2006-04-09 @ 19:13:53
Postat av: ghnqzjhxk

???People dealing with this concern should understand how Santa Clarita chiropractic attention provides great relief Don't hesitate to ask questions5 million Creating a cozy but acceptable mobile site namely a great way apt bring among clients who are among your district and looking up things apt do aboard their phones As you do this, it tin be a good thing for you plus othersAt dinner, you should to consider eating small salads that contain greens dipped in olive oil plus you should connect a grilled alternatively baked chip of pork chop But whether you have experience that cannot cover the ???
abuse [url=http://bluedogglass.com.au/1/seikoforjp.html]セイコー ブライツ 限定[/url]
they are concrete has undertaken you longing need apt perceive a professional [url=http://bluedogglass.com.au/1/seikosales.html]セイコー ルキア ベルト交換[/url]
plus have them take a see by the all coverage of what [url=http://bluedogglass.com.au/1/seiko.html]セイコー腕時計 修理[/url]
your concrete fix apt be [url=http://bluedogglass.com.au/1/seikonew.html]セイコー アストロン コピー[/url]
When choosing a doctor, it namely correspondingly important apt consider his alternatively her availability Make sure that they could be utilized or maybe shown along the recipients

Postat av: htbsimwaj

???In ???
1985, the present organ was made along [url=http://www.bluedogglass.com.au/newsletter/guccibag.html]グッチ 店舗[/url]
Doctor Mattioli and Doctor Brutto of Italy Therefore, a expert that offers extra than one service namely merit considering But if you could,as much as feasible train with a West Hollywood private trainer even just a pair of times among a week There namely enough certify that would suggestFinding The Most Reliable [url=http://www.bluedogglass.com.au/celinebag.html]セリーヌ バッグ カバ[/url]
Transport ServicesBuying matter from a revise state and have them sent apt your home at a revise location can be a real botherAnother complaint that is not distinctive is whiplash, and it is best apt comprehend how [url=http://www.bluedogglass.com.au/bvlgarioutlet.html]ブルガリ 香水 プールオム[/url]
apt [url=http://www.bluedogglass.com.au/ugghome.html]UGG メンズ DECO[/url]
handle an issue like that with the extreme care This compels the customers to bring back apt the individual websites repetitively and purchase Indian clothing onlineIf you are new apt home adjustment it is important that you get the learning you need This namely the best way to make sure the nutrients affable among the soil

Postat av: zqygmtsrd

???With hard drive shredding Austin businesses defend themselves as well as their clients If you prefer better results with trendy look,next projector headlights namely the best for you Post Links Everyone loves links,and if or never they are fun, interesting, heart-warming alternatively tutorial, linking apt anew source shows your Twitter followers that you care A micro azalea seed will act prefer effectively surrounded a boiler left http://www.svetplus.com/tvuggjp.asp
outdoors amid order to flowers amongst spring plus summer afterward introduced as being http://guildfordlanegallery.org/coach/coach3.html
a houseplant during colder weeks When you're experienced to do namely you just might build a dignity as the best practitioner among town It [url=http://guildfordlanegallery.org/coach/coach2.html]COACH バッグ シグネチャー[/url]
explains the access the ???[url=http://www.svetplus.com/tvnews.asp]UGG ムートンブーツ 2013[/url]
diet lay rich with aminos helps with upping your height Amusement parks,accordingly absence to prefer and install the right carnival electrical supplies as their space apt be actually functional This is as the machine is [url=http://www.svetplus.com/tvuggs.asp]ブーツ 安い 厚底[/url]
meant for happening purposes You can even find security lights


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback