Utklassning!

Något annat kan man verkligen inte kalla andra halvlek idag.. 2-0 i halvtid var turligt eftersom de hade det mesta av spelet i första.. Sen öste vi på i andra, och eftersom de aldrig föll med backlinjen mot våra supersnabba forwards så rann det iväg ordentligt! Utklassning är det enda ordet jag kan komma på, det ska inte gå att slå dom med 7-0! Tre poäng och en massa plusmål tillgodo med två omgångar kvar.. Det ser onekligen riktigt bra ut!

Min "chef" på förbundet va uppe å såg matchen + hade lite utbildning med några i klubben.. Dessutom delade han ut projektpengarna till klubben i halvtid. Träffade honom efter matchen å snackade lite. Jag ligger bra till med arbetet så det va inte så mycket å orda om..

Kroatien - Sverige ikväll.. Kan bli spännande, bara Elmander spelar istället för Zlatan!! Dessutom Kim från start å jag kan kolla på matchen utan å bli galen, hehe.. Ska äta nu å sen hem till Fia å se matchen.. Va ju tvungen å skriva lite här först=)

Bfn,
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback