"Trött på inget,trött på allt"

(Favoritraden från Winnerbäcks Över Gränsen) Citatet passar fantastiskt bra i många situationer.. Jag är rätt trött på inget,trött på allt ;-) ganska kryptiskt uttryck som man får tolka som man vill.. Nog mest därför jag tycker så mycket om det.

Idag har jag gymat.. Körde mest överkropp men ledsnade rätt snabbt.. Får gå dit igen i veckan å köra ordentligt. Shoppade sönder Konsum oxå, hehe.. Eftermiddagsträningen gick delvis åt skogen idag. Varför ska man göra det så svårt för sej själv i många situationer? Det mänskliga psyket är under all kritik! Säger jag som ändå e mentalt stark :-P

Värsta guldyran har nog lagt sig nu.. Det gick nästan lite för enkelt kan man tycka. Köpte den ena lokalblaskan idag, dom hade faktiskt skrivit 7 (!) sidor, plus förstasidan. Har fortfarande svårt å vänja mej vid den grymma bevakning (även om alla fakta inte alltid stämmer) som lokala media bjuder på.

En dag som denna måste jag faktiskt säga Tack Bajen! x2 - även om både vi och blåränderna antagligen hade klarat allt på egen hand hyfsat smärtfritt, så måste man tycka att det är lite småkomiskt att de hjälpte till att avgöra för båda.

Bfn,
J.


Kommentarer
Postat av: Anders Andersson

Jag är också trött på allting ;) Men ska nu gå ut i kylan och promenera till jobbet. Brrr...

Postat av: Stefan J

Dålig dag? ;-)

2005-10-18 @ 11:34:32
Postat av: Hoffa

tjing tjing!:)

2005-10-18 @ 20:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback