Tillbaka från söder.

Vi spelade riktigt bra å vann mot MFF med 0-3 (0-1). Sjöa, Marta å Andersson gjorde varsitt mål..
Cupfinalen på Råsunda den 29:e e alltså inbokad!

Ger min bästa killkompis Alex en stor kram dag, han åker (antagligen) på sitt livs resa! Thailand, Australien, Nya Zeeland, Argentina och Brasilien är de ländersom han och hans tre kompisar ska besöka. Stort!
Och med det i tanken, så kom jag på en grej för nån dag sen..

Åtta av mina tio bästa kompisar har lämnat stan! Förhoppningsvis tillfälligt. E nästan bara familjen minus lillasyster å komma hem till!
Alex-trippen jag precis berättat om. 105 dagar.
Sofie, Lisa å Sandra-Norge nu, Österrike igen snart. Tillbaka till våren.
Elin-åker till Australien med Robin om bara några veckor. Tillbaka till våren.
Jossan-har flyttat till killen i Göteborg. På obestämd tid.
Emma-har flyttat till plugget i Lund. Fyra år kvar?
Anna-har flyttat till killen i Växjö. På obestämd tid.
(Sen även ..lillasyster i England, tillbaka i maj.
..Mia i USA, kommer hem över jul sen tillbaka igen.)

Extra credit till de två tappra som finns kvar: Nina (pluggade, nu arbeitslos) å Frida (jobbar Stadium). Även toffeljenny kan väl kanske få en cred hehe..
Tro nu inte att jag deppar ihop av det här, e övertygad om att alla kommer tillbaka när de har utforskat världen ;-)

Bfn,
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback