Snöoväder någon?

Så va den här.. Äntligen som nån uttryckte det.. Snön! I oktober!? Å såhär mycket!?! Missförstå mig rätt, jag älskar både vinter och snö.. Men att få mer än man e van vid på hela året samtidigt, i en månad som man vill ska vara höst.. Då har det gått för långt ;)

Jag har säkert sagt det förut å jag säger det igen: nackdelen med Norrland: KLIMATET!!

Måste avslutningsvis skratta åt min korsbandsskadade vän.. Hon köpte pensionärsbroddar till skorna eftersom det blivit halt! Hahahahaha, 21 år å samlar pensionärspoäng!

See you later..
J.

Kommentarer
Postat av: Hoffa

men vad sjutton....nu är jag förödmjukad här oxå!!! vad sjutton händer?!?! dom är jävulskt bra och jag kommar ALDRIG halka i vinter...lita på det;P kram kram

2005-10-26 @ 21:42:19
Postat av: Stefan J

Jaså, du vill ha tillbaka hösten. Hm.. var det inte fröken B som skrev att hon hatade höst? ;-)

2005-10-27 @ 08:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback