Shoppat

Träningsledig hela dagen, skönt å vila lite. Gick på stan en stund för å hitta ett par mörkblå jeans.. Brukar ha ruskigt svårt att hitta byxor överhuvudtaget, men nu hittade jag två par! Ett par svarta med lite stretch.. Billiga oxå! Å sen ett par ljusa Diesel med ganska snygg tvätt.. Åsså satt dom bra. Sen köpte jag lite smågrejer till lägenheten.. E nöjd!

Ska käka rullpizza å gå på bio med min kära målvaktskollega senare idag. Mums! Ska se Goal, jag blir sur om den inte e bra!

Hur snyggt va inte 2-1 igår? Fotbollskonst, även om det var högre nivå på framspelningen än avslutet (något kommentatorerna inte verkade förstå). Måste även ge Kári Árnason lite cred för hans respektlösa spel.

Måste faktiskt klaga på mina besökare, ni är dåliga på att lämna kommentarer! Lämna ett hej eller lite feedback nästa gång du läser.. Det skulle uppskattas! ;) vad vill du läsa om? Ge mig tips!

Bfn,
J.


Kommentarer
Postat av: Nalle Puh

Jättebra blogg!

Det lååånga inlägget som försvann, vad handlade det om? Man blir lite nyfiken. ;-)

2005-10-13 @ 19:58:42
Postat av: Annso

Hejsan! Kul att du startat en blogg. Ska till Karlstad imorgon så då kanske vi ses då. Skriv gärna om vad som händer sen efter matchen! Och jag håller med Nalle Puh, man blev nyfiken på vad det långa inlägget handlade om. Ha det bra! :)

2005-10-14 @ 12:19:11
Postat av: Anders Andersson

Grymt bra inativ att skriva en blogg. Jag hade en men sen glömde man bort den. Keep up the good work och på lördag ska det firas ordenligt, botten upp ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback