Riktigt skön dag

Har inte gjort så mycket ändå; va ner på stan å gjorde lite ärenden.. Tränat ländryggen som jag snackade om igår.. Diskat mitt enorma (!) diskberg.. Kollat på film (rekommenderar både boxman.se å brafilm.com).. Å sen till sist höjdpunkterna: iksu spa med laget istället för träning + pizza å Milan med Hoffa om en stund. Stabilt!

Hade ju tydligen fel om Stefan.. Mysteriet består..

Måste rekommendera filmen jag såg idag - Schindler's List - till dom som inte sett den.. Riktigt bra skildring av Steven Spielberg.. Den handlar om judeslakten under 2a vkr.. Helt sinnessjukt..

Ledig dag imorgon, ska bli härligt.. Jobbigt med höst bara, annars kunde man ju hitta på nåt ordentligt.. E trött på å va inomhus jämt :P ska iaf äta lunch med min kusin som flyttat hit å pluggar till läkare..

Bfn,
J.

Kommentarer
Postat av: Stefan J

Diska är roligt, bra terapi om man behöver lugna ner sig. :-)

2005-10-19 @ 19:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback