Framtiden

Haha Hoffa jag visste att du skulle kommentera mitt "personangrepp" ;) vet du hur kul jag har haft åt det där? Har dock glömt å få Lunkan att mobba dej för det.. Får jobba på det.. Du e ju inte bara badanka utan även pensionär på hög nivå!

Förtydligande: ja,jag hatar hösten och älskar riktig vinter. Men typ vargavinter från oktober till april? Å utan vår? Tillåt mej få hemlängtan! ;)

Jobbet går inte som det borde just nu.. Har inte riktigt fått kontroll på det närmaste.. Hoppas på en lösning under dagen.

Har planerat lite framöver,vi åker ju till Sthlm imorgon för Cupfinal på lördag.. Hade egentligen tänkt åka med laget upp igen på söndag.. Men så fick jag reda på att familjen ska åka till vårat hus i Småland. Blev ju sugen å följa med dit så jag såg till att få resan upp till Umeå ombokad.. Åtta dagar senare :P ska bli skönt med några dagar ledigt direkt efter sista matchen så att man får smälta alla intryck och tänka på framtiden. Stannar i Småland söndag-torsdag,sen innan helgen ska jag träffa en klubb.. Å helgen ska såklart spenderas med mina hemmavarande kompisar :D

När jag kommer upp igen så är det jobb som gäller ett par dagar.. Sen två riktigt roliga avslutningar på säsongen: avslutningsfesten + Fotbollsgalan :) lär stanna hemma ett ganska bra tag efter Fotbollsgalan också,ska bland annat hälsa på mina älsklingar som jobbar å grejar i Oslo (hoppas ni läser!).

Tror även att jätteförkylningen Hubbe e på gång.. Syrran ringde i förmiddags å jag kraxade järnet.. Hjälpte verkligen inte å harkla mej! Känner mej lite hängig nu oxå.. Måste nog sova eftermiddag :P (jag å min systerdotter brukar kalla stora eller konstiga saker för Hubbe. Storyn tar jag en annan gång).

Skönt med vinst för rossoneri igår,rookieforwardsen gjorde tre tillsammans.

Nästa gång jag skriver blir antagligen hemifrån..
J.

Kommentarer
Postat av: Stefan J

Tack vare dig lär man sig nya ord, tex rossoneri, calcio. Fast gilardino var tydligen inget ord.. ;-)

2005-10-27 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback