Feltolkningar

Är faktiskt lite förvånad att ni tolkade mitt Winnerbäckcitat som att jag hade en dålig dag/var trött på allt.. Som sagt, det är ett kryptiskt uttryck, men i det här fallet var det faktiskt ingen som förstog mig.

Kom till slut på vem Stefan J är! E faktiskt ganska nöjd över snilleblixten som slog mig nu när jag såg hans senaste kommentar.. Har inte insett förrän nu att jag faktiskt har en Stefan på msn (vilket är enda stället jag offentliggjort min blogg).

Hittills har jag faktiskt haft en ganska tråkig vecka, antar att den känslan har två orsaker:
Alla nära som är ute å flänger i världen -> man känner sig faktiskt ganska ensam när man inte bara kan ringa å snacka lite.. Eller ens kolla på en dålig film å dra sanslöst roliga internskämt..
- Helgen kommer att bli makalöst fantastisk!! Min bästa kompis kommer upp, ska hämta henne på flygplatsen på fredag. Lördag blir först en sväng på stan, sen sista seriematchen, sen fiiira! Jag ser fram emot detta jättemycket -> tiden segar sig fram tills dess. Söndag kommer antagligen att bli ett stabilt horisontalläge, hehe..

Jag klagade ju på det mänskliga psyket igår.. Måste faktiskt ta å klaga lite till.. Va totalt omotiverad (schh, säg inte till nån) ;-) innan träningen idag, men gör ändå ett par schyssta räddningar på spelet. Var är logiken i det? Har även lite ont i ländryggen, dock inte samma som jag hade i vintras (det var mer åt högersidan), men dom har antagligen lite med varandra å göra.. Fick lite rörlighet/styrka som jag måste köra extra för att det ska styra upp sej..

Nä nu får jag väl ta å se lite tysk fotbollskonst (!) vs. Zlatan i väntan på världens bästa lag (AC Milan, vad annars!? Kan inte förstå att du tvekade!!) ;-) ..dom spelar imorgon.

Bfn,
J.


Kommentarer
Postat av: Stefan J

Måste göra dig besviken.. Det är inte jag som du har på msn. ;-)

2005-10-19 @ 08:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback