Fast på Arlanda..

Har varit hemma i helgen.. Haft det riktigt bra faktiskt! Hemma med familjen fredag - på stan + träffa kompisar å så lördag - storasyster å hennes familj söndag.

Ska åka tillbaka till Umeå nu, men vad får jag höra? Planet är inställt! Får åka med nästa 15.05 istället.. Inte direkt lysande eftersom träningen börjar 16!

Råkade ut för en sak igår när jag skjutsade hem syrran å hennes dotter.. Kom upp på E4:an så låg det två bilar å segade utanför, i vänsterfilen.. Väntade tills de hade kommit förbi eftersom jag inte får köra om på insidan å körde sen snällt om dom.. Då får den ena föraren frispel å lägger sej bakom mej när jag håller på å köra om å slår på hellyset! Hallå, va e de frågan om? Lagom bländad.. Som pappa sa när jag berättade.. "Man vet ju inte vad folk har tagit innan dom sätter sej i bilen." Blir så less på sånt där..

BFN,
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback